lördag 4 juli 2009

Solig Lördag

Ja man får visst passa på att njuta av sol o värmen, för lagom till semesterstart ska det visst börja regna haha. Hur kommer det att bli!
1: Mamma semester själv en vecka
2: Städa?
3:Tvätta?
4:Baka?
5:Storhandla?

Neeeej jag vill inte att jag ska bli sån den veckan :-)
Nu sitter jag här och väntar på maken. Vi ska ut o ekipera denna herre och han vill ha frugan med sej. Varför vill dom det?
Sen ska jag väl då stänga in mej i "gruvan" hela lördagskvällen.
Alla skor stod prydligt i hallen i morse så alla fåren hemma. Anton är sådär extra rolig eftersom han hört mej säga det så många år, så han ställer sina skor sååå tydligt mitt i hallen så man snubblar på dom. Duktigt Anton !!!
Nu verkar det som om maken är redo här så bästa att sticka iväg.
Ha en underbar Lördag alla

3 kommentarer:

  1. Hoppas de går bra för herrn med ekiperingen å att du sen får dej en välförtjänt vilostund.
    Här är det kalas för Sofie idag, hela 19 år.. så det är bäst å göra sig fin för främmanden, om det nu går..hehe.

    Kram på dej å ha en fin Lördag.. Helan.

    SvaraRadera
  2. bara lilla jag igen..hehe.

    Joo, de spanar nog ner på oss där ovanifrån.. känns som igår men dessa 11 år har gått såå fort..saknar ju honom såå.

    Hoppas du får det lugnt nu innan semestern.. här njuts det för fullt.. den ena hälften ligger å snarkar på soffan ute på altan, å jag sitter å häckar vid datorn..hehe.

    Kram på dej vännen. Helén.

    SvaraRadera
  3. Hej svejs!
    En hel vecka själv...vad ska du göra!? Inte städa väl!??
    Jodu, gubbarna...inte kan dom klä sig själva heller, hehe...
    Sista kvällen i 'gruvan'...sen hägrar friheten då??

    Ha det gott! Kramiz

    SvaraRadera