fredag 24 juli 2009

Fullt ös här i stan



Ja go vänner!
Bor man mitt i stan så bor vi just nu MITT i stan haha. Festivalen finns nästan i vardagsrummet.
I Stadsparken finns det olika musiktema tält. En liten mystisk blandning av Pärleporten/ Arabisk musik/ Bongotrummor och unga musiker haha. 
Sen är det lite fantastiskt att se försäljare av div blingbling som bor i sina bilar här nedanför. Seriöst så bor en hel familj på fem personer i en volvo kombi precis under balkongen. När jag ser hur de väller ut på morgonen är min första tanke, hu va kissnödiga dom måste vara? O var sköter dom om det?
En livsstil är det ju :-) ( ja inte att gå omkring o vara kissnödig haha)
Igår var jag en sväng med lilla mamma o spatserade runt, och idag kommer kär vän hit. Men det bästa idag är iallafall att maken och ANTON!!! kommer hem från sin seglarvecka. Tänk vad man kan sakna de sina på några dagar ni!
Nu ska jag betala månadens räkningar, hurra hurra :-)

1 kommentar:

  1. Oj.. itne trevligt å vara nödig i den bilen kan jag tänka mej.
    Hoppas de inte gör nåt otrevligt nånstans där de ska färdas folk iaf.

    Så skoj att de äntligen kommer hem nu.. å besök får du å allt.. hoppas ni får trevligt och att allt blir tills in ordning igen me familjen samlad..för visst är man lite tom utan alla hemma.

    Önskar dej å familjen en fin Fredag å många kramar.. Helan.

    SvaraRadera