måndag 20 juli 2009

Sol o regn!!




Idag har jag bara gått o skrotat tycker jag. En sväng till affären var ett måste och nya blommor var ett jättemåste :-)
Blir så glad över lite blommor i vaser blir jag, inte så höga krav man har.
Jag är helt övertygad om att maken kommer att ha lite högre krav när han kommer hem haha. En segelbåt står det säkert på handlelappen. Fick sms från Anton för en stund sen och hela "samtalet" bestod av ett stort Åhhhhh :-)
Vi var bara en väldigt liten stund nere vid båtarna innan vi åkte hem jag o Andreas, men visst, vi hann att få solen guppet och känslan :-)
Just nu städas det på vissa rum, vissa av oss får Englandbesök imorgon. Annars ska vi nog snart sätta tänderna i Taccopaj som nu är klar.
Ha en bra kväll alla

2 kommentarer:

  1. Hejhej.. happ.. då är de bara vågskvalp i huvudet på endel i familjen.. härligt.. bara man inte är åksjuk så.. eller sjösjuk snarare.

    Härlig paj.. kasta upp en smula vettja..hehe.

    japp, tjejerna är såna där lyxåks-brudar.. inte illa de.. skoj hade de iaf.

    kram på dej å ha så trevligt me ditt englandsbesök..kram Helén.

    SvaraRadera
  2. Du e så gullig!
    Jaså du ska 'tjacka' seglare, hihi...ja det blir nåt de!! Mina ungar drog till kusten med husvagnen idag...jag säger bara, tur att jag inte va me där, hihi...så nu dansar råttorna du vet,'fniss'...ja eller råttan!
    Gud vad gott det ser ut, tacopaj...jag blir sååå sugen!
    Får nog göra en i morgon kanske!
    Vilken fin klocka på översta bilden!

    Goaste kramen vännen!

    SvaraRadera