måndag 6 juli 2009

Jag kan se!!!

                                            Här tänkte jag bara o endast på Eva :-) ( Hemma hos lilla mej) Dom skulle falla dej på läppen eller hur?
                                           


                                             Som enda kvinna i huset känns det som jag nog måste hosta upp 99 pengar ganska snart :-)
                                            


Hemma igen från optikern och jag var minsann inte blind! Bara gammal.......... Ska man skratta eller gråta nu undrar då jag?
Jag får väl skratta åt eländet tror jag att jag väljer.
Mitt över optikern finns en väldigt mysig blomsteraffär med lika mycket vackra saker i.
Precis nyss kom jag då även på att med nya mobilen kan jag ju kanske ta lite kort!
Likt en spion strök jag nu längst skyltfönstret med denna telefon.
Bara ett litet urval här.
Nu ska jag fira min icke blindhet med en rykande kopp nybryggt kaffe :-)

2 kommentarer:

  1. Haha, du är allt rolig du! Jag stryker oxå omkring med mobilen ska du veta, som den värsta spion...folk tror man är tokig! Men det bjuder vi väl på!!?
    Vilken tur att det 'bara' var åldern...jag tror jag har kommit i den åldern jag me, hihi...

    Ha en fin vecka gumman...semester+regn, typiskt!!
    Kramiz!

    SvaraRadera
  2. Hihi, bäst jag hör av mig till min lilla liv vakt:-)
    Var iväg precis hela dagen igår och ska iväg tidigt idag med. Du är allt rolig du:-) Vad menar de med åldern va? Hmm, jag lär väl få den dommen också.
    Mmm, det där var jag rätt i prick serru:-) Bra att du drog upp mobilen och fotade. Ja, nu får du allt hosta upp dessa 99 kronor..
    Kram kram

    SvaraRadera