fredag 3 juli 2009

God morgon i solen


Ännu en dag med det speciella fågelkvittret att vakna till. Men men det blir fint, det blir fint får man som en mantra mummla halv sju varje morgon haha.
Idag är det tre dagar kvar till semestern, tre dagar att jobba :-) Sa det till maken för några dagar sedan nä Lotta nästa vecka oxå säger han! Va....Hur han fått till det vet icke jag, men efter tusen samtal o frågor till mej ang. mina veckor har han lyckats förskjuta sin sem en vecka fram :-) Ja jag säger då det!
En riktig Ingenjör är han nog hm. Så första veckan är jag då ensam om att ha semester här, vad ska jag då hitta på trallala?
Igår var det ledig dag o Anton o jag hade en liten mys förmiddag. Vår plan var att även köra ut till "Våran" jordgubbsodlare och plocka. Alltid är det han o jag som gör det.
Först nya skor till sonen, sen nya blommor till balkongen. Väl hos jordgubbarna var vi så varma o klena så vi köpte minsann färdigplockade o kände oss lite lata hm.
Nu travar jag väl snart iväg o kliver in genom denna port ytterligare två dagar då :-)
Bränn er inte i solen ni som får vara utomhus.
Kram kram

5 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Friheten närmar sig...då får du oxå njuuuta!
    Ja se karlar...men det är ju så klart vi som inte lyssnar, hihi...

    Ha en fin helg gumman! Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Åh här är en till som bara går och väntar på semestern!! Får vänta ytterligare en vecka, men sen så.... ledighet! Sambon jobbade sista dagen idag. Ha en trevlig helg!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  3. Du har så rätt så vännen! Jag lovar dom hör inte ett skit! Ops!!
    Det blir lotter till dig! Kul att du vill vara med...Lycka till!

    Ha en fin helg nu! Bamsekram gumman!

    SvaraRadera
  4. Jippiii!! Du ser vi kan själva, hihi!
    Jag brukar faktiskt ta hjälp av dottern vet du...jag är definintivt inget geni på datorar, snarare trög säger dom, haha...Men om man får hålla på en stund brukar det lösa sig!
    Jag skriver upp dina lotter!

    Ha det gottis vännen! Kram!

    SvaraRadera
  5. Får mig då ett gott skratt åt lilla gubben:-)
    Hur har han fått till detta? Kanske har lyssnat dåligt.. Hoppas att du inte fick värmeslaget på jobbet igår. Mums, att vara och hämta lite jordgubbar.
    Kraaaam

    SvaraRadera