torsdag 30 juli 2009

Här regnar det! Jättemycket!!!




Ja det skvalar på ganska bra här denna förmiddag. Får man ligga i soffan då o läsa bok? Får man va :-)
Annars rullar det på här på semestern. Igår hade jag en träffa kompisar dag minsann. Började med Lilla grannen här, vi satte av på en 2 timmars promenad längst havet, ja sen slutade den med en shopping tur haha.
Väl hemma bar det nästan medesamma iväg igen. Nu till lilla byn som vi då flyttat ifrån för att krama kompis där. En sak slog mej när vi satt i trädgården. Alla de hemtama ljud som man glömt att man lyssnat till i 20 år, tex tågets väsande när det stannar på stationen, grannens springvatten i dammen ja mm mm. Det var en liten märklig känsla det där.
Annars kände jag inte nån större längtan tillbaka minsann.
Tänkte även visa lite bilder på fina saker som Eva hade med sej till mej. Den lilla mjölkflaskan är helt bedårande söt tycker jag.
Nu ska jag ner till Optikern o hämta mina nya fina terminalglasögon minsann :-)



1 kommentar:

  1. Ja, just det ni skulle iväg så tidigt idag. Hälsa lilla mamma från oss.
    Kan tänka mig att det var en märklig känsla.
    Hehe, drack våra gubbar upp ölet tro? Fniss!
    Här var det bilder på presenterna:-) Åhh, du ljuslyktan är så fin så. Nu är det ju snart slut på semestern. Var har dessa fyra veckor tagit vägen? Ja, vi får åka över till Danmark på mässan till våren:-)
    Men jag får ta tåget ner till dig under hösten.
    Så får vi babbla ännu mer:-D
    Vi hörs sedan..
    Kram

    SvaraRadera