måndag 6 juli 2009

Semester!


Godmorgon :-)
Ja då låser jag in dessa kläder på en månad och lutar mej tillbaka :-)
Har haft telefonvakt denna morgon ifall vännen/arbetskamraten ändå inte orkade börja idag efter en veckas sjukdom. Jag var hennes backup :-)
Men nu är klockan snart halv nio och då har hon nog känt efter färdigt tror jag.
Arbetsdagen igår avslutades med att vi firade lilla svägerskan som fyllde år. Alltid så mysigt att få krama om henne och brodern. Alla killarna var såklart med för de missar ogärna besök hos dom :-)
Nu ska jag strax iväg till optikern för att få min dom! Remiss på terminalglasögon har jag, men tänk om jag är näst intill blind haha. Känns så ibland. Svaret får jag om några timmar hu hu.
Ha en bra måndag alla

Ps Winnie: Inte ett ord om ålder o siffror här haha, väldigt diskret blogg serru :-D

1 kommentar:

  1. Hehe, ja man känner sig näst intill blind för det mesta. Stavar och skriver som en kratta gör man. Fast än så länge hittar jag punkten och de stora bokstäverna:-)
    Tralala. icke damens ålder här va:-)
    Så härligt med en lång semester.
    Kram

    SvaraRadera