söndag 3 maj 2009

Syrener :-)



Igår efter en dag på Akuten, fick vi fint besök av våra kära grannar från lilla byn :-)
Grillen igång givetvis och I visste såklart vad jag skulle bli lycklig över...Syrener!!
Det är det ända jag saknar med hela "bo mitt i stan livet" faktiskt. Det där att bara sticka ut näsan o slita till sej lite blommor o kvistar. Får nog ta bilen en dag för jag har ju massor med ställen som jag vet o får plocka på :-)
Nåväl, en väldigt rolig kväll hade vi med massor av prat o skratt.
Nu väntar åter en arbetskväll för mej, o maken ska roa sej i tvättstugan och med deklarationspapper. Låter det rättvist? haha.
Johan ringde nyss från Stockholm och livstecken från söner gör denna mamman lycklig.
Ha en trevlig söndag alla

3 kommentarer:

  1. Syrener är ju så underbara.Fast dom står inte så långe tyvärr.Men dom är fina och luktar gott.Ha en mysig söndag kramiz ~~~~~RITA~~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Mm, härligt det är med syrener.
    Ha, nu fick jag ett hjärnsläpp här ju.
    Kommer inte ihåg vad du skrev hos mig.
    Vad roligt att få besök från lilla byn.
    Herregud här har det varit fullt upp hela helgen. Knappt en stund att sätta sig ner.
    Nu ska det lagas mat här.
    Kram

    SvaraRadera
  3. God morgon!
    Jaja, jag vet att jag är glömsk som vet inte vad. Åhh, vad mysigt att åka till Båstad. Var flera år sedan som jag var där. Brukade vara där ofta när T jobbade på Hallandsåsen. Då hade han ju husvagnen i Förslöv. Så vi hälsade på där ibland.
    Ska du kanske köpa lite konst idag?:-)
    Kan man kanske få följa med? Lovar att jag ska sitta snällt i baksätet:-) Fniss.
    Kram

    SvaraRadera