fredag 8 maj 2009

Ledig Fredag




Ja vad säger man? Igår när jag steg upp 0510 så bestämde jag mej för att! Lotta hur trött du än må vara så ska du städa "våningen" för på fredag ska du göra saker du gillar :-)
Sagt o gjort, släpade mej ner för backen o började med det man vanligtvis slutar en storstädning med, jag köpte lite blommor ( tanken var ju inspiration). Hem o började göra köttbullar(ja varför inte det oxå haha)
Sen var det städning på hög nivå som gällde hela kvällen.
Kunde ju hålla på för det skull inväntas en stycken son sen kväll/natt iallafall. Honom fick jag hem vid midnatt som ett stort jätteflin bara. Alltså hade konserten varit som han skrev på väg hem, alldeles alldeles underbar :-)
Idag då! Vad tyckte då Lotta att hon skulle göra? Ja ni ser vad på bilden va? :-)
Sen ska Johan oxå sätta igång att storstäda hos sej, därav Såpa bilden. Tyckte den blev lite fin sådär haha.
Nu ska jag strax bege mej till Plantagen och njuta en stund. Får säkert med mej nått hem annars skulle det förvåna mej.
Ha en bra fredag alla

2 kommentarer:

  1. Lotta har du fått i dig turbo diesel tro??
    Bra så slänger du hit ett gäng med bullar va?
    Mmm, grönsåpa som luktar så gott. Du skulle sett mig förut då jag höll på att bryta av mig benen. Kom i en herrans fart ute i våran andra hall. Jaha, vad händer då?? Jo, benen börjar fara åt alla håll. Om du tänker dig Bambi på hal is. Haha, nu låter det som jag har tusen ben här va?:-) Fasen vad jag slog i min ena fot.
    Får leta upp en rullator om jag nu har någon..
    shoppa inte ihjäl dig nu.
    Kram

    SvaraRadera
  2. jahapp hörru, å vart tog den där bullpåsen vägen då, jag välkomnade ju en sån av hurtiga damen, de ser ju så smarriga ut.

    Här har inte blivit mycket gjort idag, men då har jag ju även sovit halva dagen, å skjutsat Sofie till bussen, nu är hon borta över helgen, å får njuta utan mamma å pappa, de lever väl loppan, å de förstår jag..hehehe.

    Hoppas du får en fortsatt fin dag, min snabeldrake å skurmopp står här redo ifall du får tid över, för du verkar ju gå an som ett yetplan. Kram på dej. Helén.

    SvaraRadera