torsdag 14 maj 2009

Baka baka liten kaka


Under pågående matlagning/städning/fixning igår ringer lilla maken och undrar om han fru ev kan baka kaka till fika på jobbet fredag!!
Bomullsord trillade inte över mina läppar kanske kanske :-)
Nåväl då gör jag en citronpaj eftersom allt till denna fanns hemma. Nja.....den där med choklad mumlade han då! hahahahah att dom vågar ibland undrar jag?
Sen föll det sej så att en halvtimma innan 10 skrattande damer skulle ramla in här så passar ett helt flak med ägg att störta ut från kylen och ja vad säger man, liksom smorde in mina ben o fötter hm. Alltså var jag idag ändå tvungen att hämta ägg o då kunde ju maken lika gärna få den där chokladkakan :-)
Sönerna kunde ju få en dom oxå när jag nu ändå höll på.
Så nu ska jag snart ila till jobbet och kände att det är nog tvunget att märka dessa kakor eller vad tror ni? ;-)
Ha en bra dag

4 kommentarer:

  1. Vad mysigt bakat chockladkakor.Men du får säkerligen märka dom .Så är det häri alla fall.Ha en bra dag kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Men vad gott det ser ut som du har bakat.
    Hoppas att ni hade det trevligt på dammiddagen.
    Här är det så fullt upp att jag snart inte vet vad jag heter.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hur går det med minglandet??? Hehe!!
    Här ska vi ut och mingla runt jorden:-)
    Glöm inte att slänga hit lite blommor:-)
    Kram

    SvaraRadera