onsdag 27 maj 2009

Då går jag väl dit skylten visar :-)

4 kommentarer:

  1. Hihi,kul namn på en gata!=)

    Första gången jag är här,
    ska kika vidare på din fina blogg!

    Önskar dig en fin dag,
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hahahaaaa..passar dej perfekt juh.. undrar vad som finns på gatans slut då.. ;-)
    Ha de bra tjejen.. kram Helén.

    SvaraRadera
  3. Fniss, att inte HLR hjälpte heller på lilla mobil:-) Spännande med din nya mobil. Vad blev det för en då? Japp, jag skickar dig ett sms sedan.. Man blir helt ställd då alla nr försvinner ju.. Du blåste väl inte bort på väg till jobbet igår?
    Ja, jisses vad jag bläddrade i denna bok igår.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Heeij.. jooo, jag förstod ju de.. de lät bara lite ironiskt.. akutgatan till akuten..;-)
    Vad händer hos lilla Lotta idag då?
    Jag tar mej en liten ledigdag idag.. broder ska komma å besikta vår Camaro idag, ÄNTLIGEN blir de av.. den är så gott som klart nu.
    Han ville gärna göra det, såklart får han de, han har ju varit såå snäll å hjälp till me den me.

    Här blåser både vi å alla föremål bort idag, hos syrran hade grannens megastora studsmatta blåst ut mitt på vägen imorse.. tur de inte var barn å annat levandes där ute då.. ojojoj, kunde slutat illa de.
    Men nu väntas ju nån bölja eller vad de säger, över 30 grader i helgen..ojojoj, blir härligt de.
    Hoppas du får en superfin dag.. många kramar till dej vännen.. kram Helén.

    SvaraRadera