fredag 8 maj 2009

För dessa lever o andas jag :-)

Bara så ni vet :-)

4 kommentarer:

  1. Mammaz pojkar å goa mamma.. å alla fastnade ni på samma bild, jättefint. Kram på dej. Ta väl hand om er alla. Helén.

    SvaraRadera
  2. japp, de är samma här, å ändå är denna familjen en VÄL fotograferande familj, fotas i alla lägen, men sällan på oss alla samtidigt åså.

    Japp, jag ser fram emot frisyren, hoppas jag blir nöjd me vad än jag väljer å göra..sen är ju en annan sak OM jag törs visa er, en glimt då, joo, jag lovar..hehe.Nu ska vi åka på kalas.. brorsans son fyller fjortis. Kram på dej. Helén.

    SvaraRadera
  3. Åhh, vilket härligt kort på alla tre gossarna. Ja, så är ju klart lilla mamma med på ett hörn.
    Känner igen dessa rutiga skjortor:-) R har också sådana..
    Här puttrar gratängen i ugnen och det stinker vitlök i hela huset. Bara älskar denna goda vitlök.
    Allt bra med Lotta idag?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fniss, ne inte svor jag över tyget. Nu har nog lilla Lotta drömt:-)
    Kanske var annat jag svor över då:-)
    Hoppas att du har haft det bra på jobbet.
    Kram

    SvaraRadera