söndag 24 maj 2009

Godmorgon




Jaha här sitter man då tidigt tidigt en ledig söndag! Är det åldern som gör att man vaknar eller? Då skulle ju maken varit uppe för länge sen! Han är flera år äldre en vad jag är :-)
Nåja! Ganska mysigt att vara ensam en stund. 
Igår sprack minsann solen igenom efter några timmar och jag o maken klev upp för lilla backen o hämtade bilen. Sen styrde kosan mot Mölle!
Där mina vänner hade det kanske inte gjort jätteont att bo. Vi strosade nere i hamnen och ut på Piren. Havet luktade sommar och solen strålade. Påväg hem sen så tvingade jag såklart maken att stanna vid vägkanten. Där fick han se beskåda när hustrun "skuttade" ut i hagen o plockade blommor o olika gräs. Ja jag vet! Men jag är tvungen haha.
Resten av em/kväll umgicks vi i olika konstellationer med söner. De kom o gick alla tre omvartannat, men grillade ihop gjorde vi.
Nu ska jag snart väcka Andreas här, eller nja han vaknar nog själv. Han ska få träffa vår Ortoped nu på morgonen och jag vill att han ska laga Andreas knän som bara krånglar. 
Hoppas han direkt ser vad det är och kan fixa till det lite snabbt. Ja för det går väl snabbt på Akuten???? Har jag hört någonstans :-D
Ha en skön söndag alla
Ps Lite bilder från Mölle bjuder jag på.

1 kommentar:

  1. Du vilka vackra bilder. Där hade inte gjort ont alls att bo:-)
    Åhh, det är ju härligt att få plocka sig lite blommor.
    Hoppas att det går riktigt bra med knät nu.
    Kram

    SvaraRadera