lördag 23 maj 2009

En grå helgmorgon





Usch va kallt det var idag då! Vi som planerat en liten tripp till Båstad och dess utkanter maken o jag. Många små byar runt med små gulliga affärer som Lotta skulle rusa in o ut i haha. Men men klockan är inte så mycket så vad som helst kan ju hända eller?
Johan som kom hem med nattbussen kl sju imorse ligger o sover på soffan. Bredvid honom en jättelapp där det står, Snälla jag måste vakna halv nio. Så mamman sitter på pass här, han har 4 min kvar att sova. Sen ska han jobba hela helgen han.
I Torsdags var jag o maken på långpromenad, vi slutade med att vandra längst hamnpromenaden som ligger precis nerför gatan här. Hela stan var visst på benen och man blir så glad när man ser att det är mycket gjort för befolkningen här. Visar lite bilder :-) Här kan vi oxå se hur vansinnigt nära Danmark vi bor.
Hoppas nu solen lyser lite starkare på er än vad den gör i Skåneland. Nu ska jag väcka Johan!!
Kram

2 kommentarer:

  1. Men du vilka fina bilder. Sådana bamsestenar som ligger på ena bilden. hehe, de kan du ju inte släpa med dig iaf:-) oj, inte mycket sömn den stackarn får. Hoppas att han har sovit lite på nattbussen..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tada, Eva är hemma igen:-)
    Kram

    SvaraRadera