måndag 4 maj 2009

Ledig dag



Lilla mamma o jag åkte en sväng och fyllde hennes lilla grå bil med både nytta o nöjen idag :-)
Nöjen bestod av lite nya kläder o nyttan givetvis av femtioelva matkassar haha.
Men alltid mysig att få vara med lilla mamma några timmar ( ja det tycker jag mamma om du nu läser här, puss puss )
Sen försvann jag i böckernas värld någon liten timma. Fick tag i Vindens skugga och den bör läsas hörrni!!
Maken hem o då fick vi släpa fram jättestegen och limma fast högtalarsladdarna som i natt hade släppt. De hängde som jättestora tvättlinor i vardagsrummet o det var inte särskilt fint :-)
Jättestege måste fram för vi har ju ganska högt i tak här, nästan 4 m o då kommer man inte så långt med lilla köksstolen, o jag bara vägrar att klättra hm.
Nu ska jag nog greppa boken igen och imorgon är det åter Akuten o jag.

2 kommentarer:

  1. Det är skoj att ut och umgås med lilla mammsen.Det spelar nog ingen roll hur gammal man blir så är det mysigt.Ha en mysig kväll kramixz ~~~~~RITA~~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Åhh, den där fina lyktan kan du slänga hit:-)
    För du har la tröttnat på den va???
    Ha, du kvar dessa vackra tulpaner lite till.:-)
    Så roligt att få ut och shoppa lite med mamma.
    Fniss, så nu har jag väl varit duktig som skrev en kommentar?? Hehe!!
    Här regnar det faktiskt idag. Fast det behövs säkert lite vatten i naturen nu.
    Kram kram

    SvaraRadera