onsdag 20 maj 2009

Ps


För ca 1,5 år sen: Men Du (makens namn) ska vi inte sälja huset och flytta in till stan?
Kan vi inte bara få njuta och göra precis vad vi vill efter jobbet, slippa alla dessa renoveringar, vara fria o bara betala hyra?
Jag vill inte bo i renoverings objekt och att det alltid ser ut som en byggarbetsplats hemma mera!
Jodå Lotta bara du hittar DEN lägenheten så ska jag tänka på saken får jag som svar. Sagt o gjort, det fixade jag.
Kolla NU utsikten från balkongen mina vänner hahahahahah

3 kommentarer:

  1. Hahaha, fiiin utsikt!=))
    Ha en bra onsdagkväll, o njuuut av vädret!
    Kramizar Git

    SvaraRadera
  2. Jag tror att du har längtat efter detta va?
    Stackars mig som har blivit sjuk här. L, har haft denna envetna förkylning 1 vecka nu. Haha, hon frågade mig idag om jag mådde illa.. Nee, sa jag det gör jag inte. Varför undrar du det?
    Jo, för då har du nog fått svininfluensan:-D
    Vilken unge va??
    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha, visst har jag väl rätt om din fina utsikt??? Tror du jag har fått vila idag eller??
    Nenene, gubben fick vara min slav och chaufför.
    Hmm, en massa måstesaker att göra hos pappa.
    Totalt preparerad med nässpray och alvedon åkte vi en sväng. Nu håller T på med maten här..
    jag försöker förtvivlat känna smaken på kaffet jag:-)
    Kram

    SvaraRadera