måndag 3 augusti 2009

Suck!!!!


Ja då är det väl bara att krypa in i denna igen då!

6 kommentarer:

  1. Hoppas dagen blir bra i alla fall!!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Mm, tänk vad denna semester går fort..
    Här sitter lilla jag i telefonen..
    Hoppas att det blir okej på jobbet iaf.
    Kraaam

    SvaraRadera
  3. GRATTIS...hihi.
    Själv har jag varit igång i en vecka nu...
    Jobbar bara tre dagar denna veckan, sen far vi iväg till Lalandia i fyra dagar...Sköööönt...=))
    Men nästa vecka blir desto intensivare...jobbar tisdag till söndag...PUUUUUH....
    Ha nu en hääärlig dag på jobbet...
    Kraamizar Git

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Jadu, tänk vad dom där veckorna går fort! Man tror man ska hinna huuur mycket som helst!
    Hoppas första arbetsdagen varit bra iaf!?

    Kramen Anki

    SvaraRadera
  5. Vilken fin Lotta-skylt!!! Och ja, nu är det snart som vanligt igen...
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Hej igen!
    Jag har också gått ned och upp för backen idag! Dagens motion är fixad! Och jag går inte heller där när det är mörkt...håller med om att där uppehåller sig en del skumma individer då.
    Jag jobbar på Kulturgeografen i Lund där jag sitter på min kammare och plitar på en avhandling! Ibland har jag lite undervisning också.
    Kramar Lotta

    SvaraRadera