söndag 16 augusti 2009

"Fött i trötterna"


Äntligen hemma! Trodde ett tag att kvällen aldrig skulle ta slut, suck o stön!
Men nu är jag hemma och har nog druckit en liter vatten. Det märks när man kommer hem att man inte ätit något alls och värre inte druckit något hm. Det positiva är ju att dricker man inget så behöver man ju inte heller.........För det hade man inte någon tid för heller denna dag.
Ja ni, gnäll gnäll men nu ska jag stoppa ner huvudet i kudden för klockan ringer 05 igen trallala.
Kram från mej

3 kommentarer:

  1. Lotta, vad du sliter alltså. Tycker att du skulle behöva extra semester och den lilla resan. Målningen är klar här nu:-) Blev så fint må du tro. Hehe, släpet var inte fullt..
    Här är det någon som väntar på post från dig idag:-)
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Alltså, du skriver ju så bra........Även om jag inte jobbar i gruvan så skulle beskrivningen av din arbetsdag där kunnat vara min just de här senaste veckorna. Men snart är det höst och lugnare, nå't att se fram emot. Precis som januari.......då tror jag att vi...nej, vi tar det senare..KRAM!

    SvaraRadera
  3. Hejhopp.. jaadu, du stonkar å står i.. vila dej nu lite så du orkar.

    Här har jag precis börjat jobba inatt.. första natten, gick ändå bra. Men man är ju fort inne i lunket igen. Längtar tills nästa lediga stund.. redan..hehehe.. det sägs ju att mycket vill ha mer.. å vem vill inte ha mer ledighet, konstigt vore väl annars. Kram på dej. Helén.

    SvaraRadera