torsdag 20 augusti 2009

Det är toooorsdagsmorgon o mitt huvud.....




Ja så kan det gå när 7 "damer" samlas för att fira en 50 åring haha. Nä så farligt är det ju inte :-)
En väldigt rolig kväll med underbar mat såklart. Är man hemma hos C får man alltid fantastisk mat, hon är så duktig så.
Nu har jag precis vinkat av en av "damerna" som sov över här i våningen :-) Hon traskade upp för lilla backen och får väl passa stället tills jag kommer och kan skicka hem henne.
Tyst i huset är det ännu, Anton har sin sista dag på sommarlovet. De låter "ettorna" ha Skolstaden för sej själva idag innan de stormar dit. Tänk mamma sa han för någon dag sen, nu är jag trea!!! Äldsta på skolan :-) Ja hur gick detta till undrar nog både han o vi.
Igår passade jag på att titta in i blomsteraffären runt hörnet, skulle bara ha nått litet på köksbordet. Då lurade hon på mej lite mera ( jag är väldigt lättlurad gällande blommor haha)
Så en liten blomma o en stooor blomma fick följa med mej hem. O limefärgen kan man kanske gissa att jag är extra svag för eller?
Ha en bra dag alla

3 kommentarer:

  1. Mmm, så fina blommor du har blivit lurad på;-)
    Så nu är jag hemma här igen. Snart kommer väninnan instormande här. Du skyndar dig väl så du hinner hit nu va?
    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Kommer också alltid hem med mer än planerat, speciellt om Nicolas är med, blomgalen kille det där..! Lime är så fint!! Snart kommer höstblommorna här, då blir det ett varv.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Haha, du är allt lättlurad du...men det gör ju inget när det blir så vackert! Alltså, den klockan är jag såå avis på, den är ju så snygg!!
    Jaså ni har haft paty ni, verkar ha varit en rolig tillställning oxå 'ler'

    Ha det gott vännen! Kramis Anki

    SvaraRadera