lördag 15 augusti 2009

Godmorgon!


Utanför öser regnet ner o min enda plan denna dag är att gå på matmarknad hm ( jaja jag ska ner i tvättstugan oxå men det är ingen plan utan ett måste :-))
Jag sa precis till maken här att det får regna precis hur mycket det vill!!! Jag ska trava dit iallafall så det så!
Annars har mina dagar bestått av arbete flera dagar och minsann tror jag inte att jag ska dit imorgon igen? Så jag ska passa på att mysa lite oxå denna dag tänkte jag. Därför upptäckte jag mej själv med skurhink o svabb kl 22 i förrgår kväll :-) Allt för att slippa det idag haha, smart va?
Som sagt var vi ju på Stenkärlfabrik i veckan och det fanns massor att shoppa där. Se vad jag kostade på mej där ni :-) Pinnar att sätta i kryddorna, fniss :-)
Väldigt vad jag slänger med pengar haha.
Nähä nu ska jag snart ut i ösregnet!

Ps Ingen Matmässa för Lotta, alldeles för mycket regn :-(

3 kommentarer:

  1. Å, så skönt med regn!!!!!!!!! Här är det dagen efter stora helgdagsaftonen igår. När vi åkte till jobbet halv nio så var det fortfarande fullt med folk ute på väg ...hem. Vi var ute och åt, gott, bara Dimitri och jag.. Fina kryddor du har du!
    Gissa vem som också ofta svabbar på kvällen...
    KRAM ha det kul på matmarknaden!
    Cattis

    SvaraRadera
  2. Alltså hur kan du slösa på detta sättet??:-D
    Hmm, regn vad är det för något? Vi har då fint väder här.
    Låter mysigt med matmarknad:-)
    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Faktiskt jättebra med kryddpinnar så man vet vilka kryddor man har ;-)
    Synd att du missade matmarknaden. Vi var där igår och frossade i grekisk gyros!
    Kramar Lotta

    SvaraRadera