onsdag 5 augusti 2009

God morgon :-)

Då var det dax igen att vakna till grävmaskiner och annat, just nu gör de den diskreta lilla saken som att riva upp asfalten i gatan. Det hörs nästan inte alls!!! Haha vilket väsen och de fortsätter idag.
Jag sitter här och väntar på att vännen/lilla grannen ska komma hem från jobbet. På borde ligger en påse "kalymnos kryddor" som hon ska få (snälla Cattis påminn mamma om att hon måste asa hem mera sen :-)). Det blir 18 års fest i helgen två våningar upp och det ska lagas lite Grekisk mat och jag har äkta kryddan :-)
Det enda jag sitter o tänker på är: Hur ska min stackars trötta vän kunna sova idag efter en natt på jobbet?
Snart tassar jag oxå upp för backen, Anton o maken hämtar mej sen kl 18, då är det Dammiddag på gång :-)
Trevlig dag ni alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar