måndag 24 augusti 2009

Beroende?


Ja hur blev jag nu "lurad" till denna dryck haha. En av "mina" öronläkare lockade mej i fördärvet för några veckor sedan. Har ni smakat? Och till råga på allt kan man köpa o göra själv på detta fik. Nu ska jag sätta mej med en rykande kopp och bara vara.
Fick minsann jobba 11 timmar idag och det känns nu i den gamla kroppen.
Jag lägger upp mina fötter och gör ingenting mer idag :-)
Ps Har gjort den ljuvliga Pizzan med Mozzarella ost till fam efter jobbet så jag är värd all vila hihi.
Trevlig kväll alla

4 kommentarer:

  1. Efter att ha jobbat så länge ska du definitivt inte göra något mer idag! Och nu blev jag också sugen på pizza, så morgondagens kvällsmat är således bestämd!!!
    Kram Kram /Lotta

    SvaraRadera
  2. Just, nu springer du ju till jobbet igen. Mmm, du behövde verkligen få vila dig igår kväll.
    Den muggen du visar är verkligen jättefin. Drack jag kaffe ur den då vi var hos dig?? Ser du vad jag kommer ihåg bra va. Fast jag ser ju att det är vid ena bänken i köket. Där vi hängde och gapskrattade.:-)
    Vaaa, har du övergivit ditt kända märke?
    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Å vila du din trötta kropp! 11 timmar är allt låångt, fast det går ju ganska fort ändå om man har fullt upp!
    Pizza till familjen, du är allt snäll du *ler*
    Vilken backer kopp du har, den smakar nog vad som helst bra i...

    Kramis Anki

    SvaraRadera
  4. Mmm de lät spännande med de där teet...
    O koppen va ju finfin...

    Meen hörru...jag läste att du ska få en uppsnofsad arbetsplats för sådär en 10 miljoner...=))

    Ha en finfin kväll...
    Kraaamizar git

    SvaraRadera