lördag 1 augusti 2009

Jag skulle ju bara.........



cykla o handla lite blommor.
Vad hittade jag på vägen då? Runt hörnet på torget! Värsta Loppisen! Det fick givetvis bli ett svep där innan jag fortsatte :-)
Gårdagen bestod av shopping shopping shopping med min kompis. Jäklar vad det handlades säger jag bara haha. Kvällen bestod av grillning och muntert besök av våra grannar.
Nu är det sista skälvande timmarna kvar på min semester och jag kanske ska läsa de där böckerna snart hm. 
Trevlig Lördag alla

3 kommentarer:

  1. På den loppisen har min dotter+kompis haft bord några gånger. De har bl a sålt leksaker, filmer och böcker, och de har faktiskt fått ihop en bra slant! En gång gick tjejerna i och för sig direkt till "hårbutiken" på Bruksgatan och köpte dyrt löshår för pengarna...
    Kramar Lotta, som också börjar jobba nu...suck...hur ska det gå?

    SvaraRadera
  2. Hihi, så du hamnade där idag:-) Fick du köpt något där då?
    Ja, jäklar vad ni handlade igår. Hoppas att du har fått greppa den lilla boken idag. Isch, prata inte om att semestern är slut nu.. Hmm, vad fort dessa veckor har gått.
    Härligt väder mina söner får ikväll i GBG till U2..
    Kraaaam

    SvaraRadera
  3. Hehe, blir nog långt att åka från GBG ner till dig och sova:-D
    Jaha, så du ska äta upp din hatt då.. Fniss. Blev säkert så bra så med presenten. Mmm, var så härligt väder här igår, att man var ute och bara myste.
    Kram

    SvaraRadera