måndag 17 augusti 2009

Ibland undrar jag.....


Om jag är lite grann dum i skallen :-)
Gick upp o5 och en måndag på Akuten, direkt därifrån till frissan och det var ljuvligt. Ny frisyr och nya slingor och ingen dum hårfärg som alltid vill tränga fram hm o hm. Kan ni bergipa varför man måste få den färgen plötsligt? Till ingen nytta alls tycker jag!!
Hem o middag till familjen, ja den hjälptes vi åt med alla faktiskt.
Vad gör jag sen???? Aha massor av äggvitor i kylen, rester efter både Carbonara och västerbottenpaj bakningen. Dåååå ska jag nog göra jättejättemånga maränger här! Det tar ju hur lång tid som helst mina vänner haha. Har nu plåt 2 av 3 inne och de ska vara där 50 min!
Ja jag får väl slå mej själv hårt innan jag rasar i säng :-)
Kram på er

7 kommentarer:

  1. Hihi...ja ibland e man bara FÖÖR MYCKE....=))))
    Hmmmm här e de oxå dax med lite färg i håret...
    De där LJUSA som kommer fram i botten e inte alls CHICT...hihi.
    Natti natti,vännen...
    Kraamizar git

    SvaraRadera
  2. Här lyser flitets lampa minsann.. Hur länge höll du på igår kväll? Var så skönt att få lägga sig igår. Ska sticka iväg på ett långt planeringsmöte om en timma här.
    Så nu är vardagen igång på allvar här med.
    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Kanske hade du ångan uppe och det var lika bra att köra på?? Och bra att du blev fin i håret, det blir jag på torsdag ;-) Här ska minsann inte synas något av det naturliga!!
    Kramar Lotta

    SvaraRadera
  4. Heeij.. tack för din omtanke.. å jag säger bara wow.. de såg läckra ut.. vill gärna ha receptet på dessa maränger..mmmm..så gott.

    Jaadu, vi har varit hårsmånen från op med hennes hals.. men då hade hon visst en gnuttans feber.. hmmm. typiskt.. bara den dagen, å vi som hade väntat såå länge å få komma.
    Men de var på öron-näsa-hals.. men vi fick aldrig nån fler kallelse.. å jag har tjatat.. till slut gav jag upp.. måste nog ta tag i det där eländet igen.. nu verkar de ju bara skrapa på mandeln, sägs de.. hoppas de kan göra det snart..för hennes bästa, för hon blir verkligen dålig då de blir såhär..då knappt penicillin hjälper.. sist hon åt det.

    Menmen.. jag får väl ta tag i mina djävulshorn igen å ge mej på dom där uppe..hehe.

    Needu, lunket kommer man fort in i igen.. känns som man knappt varit borta därifrån.. tyvärr.. men jag har faktiskt verkligen fått vila.. å de e skönt.. nästan 8v.. men då jobbade jag ju nån helg.. de gjorde inget faktiskt, om än de var hektiska helger.

    Nepp, bäst å duscha nu.. ska å jobba snart.. kram på dej vännen.. ha en gooer natt.. Helan.

    SvaraRadera
  5. God morgon!
    Tusen tusen tack för det som kom på posten igår. Du må tro att L är så supernöjd här. Den söta stod på bordet hela dagen igår. Sedan är den med upp i sovrummet:-)
    Lyckan är total med en present från Lotta:-)
    Usch, är på gång med en förkylning känns det som.
    Kraaaam

    SvaraRadera
  6. Heij gå gomöööra på dej.

    Japp, nästan hela 8v... jobbade ju 1 ½ helg.. men de gick ju bra.
    Du hade allt behövt få lite sån vila du me.. tur man går 5 skift, då kan man blanda ledigveckorna med semesterveckorna, ändå har jag sparat 1v tills nästa år.. ifall de blir fler valpar, få se.

    Hur mår frun idag då?
    Gillar dina bokstäver, de där vita, TH...har du gjort dom själv?
    Ha en finfin dag goa vän.. kram på dej. Helén.

    SvaraRadera
  7. knäppmajan här igen..

    joo, håller me dej, ni om nån borde väl få längre semester, å den bördan me de tiderna, joo.. håller me dej.. minst 6 veckor iaf..5 är ju iaf minimum överallt annars.

    Jopp, vet ju att ni heter Th.. japp.. så långt förstod jag allt.. hehe. fina är de iaf.. de ser ganska stora ut, eller?

    Kramas om än en gång.. tjingeling för nu. Helan.

    SvaraRadera