onsdag 29 april 2009

Sommarblomster



Det blev lite rörigt på min lilla arbetsplats framåt kvällen, då blir man dubbelt glad att mötas av vackra krispiga vita Pelargoner när man kom hem :-)
Ja jo jag möttes även av vissa delar av medlemmarna i "våningen" men blommor!!
Grannens lilla dotter hade tagit upp beställningar och nu var det leverans.
Planen är ju att de ska ut på balkongen, men det får bli på min lediga dag.
Är faktiskt ledig imorgon så då kan jag ägna lite tid för balkong vård. Känner på mej att det inte kommer att sluta med bara dessa då haha.
Nu ska jag snart iväg igen till jobbet men låter Anton först ge sej av här.
Ha en bra dag alla

2 kommentarer:

  1. Vilka fina pellisar,helt underbara.Jag vill ha sådana oxå....Kramiz ~~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Mmm, vilka fina pelargoner:-)
    Vad skönt för dig med ett par dagars ledighet.
    Här laddar man upp sig mentalt för tanläkarbesöket.
    Undrar vad jag ska trösta mig med sedan? :-)
    Kram

    SvaraRadera