söndag 26 april 2009

Solig söndag


Idag vill jag cykla till Norra hamnen o strosa med maken. Det vet inte riktigt maken om ännu. Han tror att vi vill deklarera hela dagen o det vill vi ju inte eller?
Försäljning av småhus papper ligger iallafall framme och det är väl bara att hugga in men en liten liten cykeltur hinns med :-)
Igår var det åter grillning och vi hade äran att ha alla killar hemma och även lilla mamma o hennes man. Maken sattes på innergården med ett glas Rosè och grilltången i högsta hugg. Det går nästan lika smidigt som i lilla huset.
På förmiddagen hann jag med en liten stadspromenad och fick med mej hem de sista tulpanerna för detta året kan man gissa.
Kram för nu

6 kommentarer:

  1. Hehe, kan du ta med mig på en cykeltur med?
    Ja, jag kan haka fast mig i din cykel och bara sitta där och slappa:-)
    Men vad är det för fina tulpaner? Tänkte nog att det är du som har snott solen.. Här är det mulet just nu iaf.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det skulle allt se snyggt ut det:-) Så skämmer vi ut L rejält:-D Kan riktigt se det framför mig.. Hoppas att det går bra med pappren.
    Åhhh, ja den tulpanen var verkligen läcker.
    Har nog aldrig sett sådana.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt med grillning. Nu blev jag hungrig också.:-) Kramis

    SvaraRadera
  4. Haha, din lilla retsticka:-) Ska allt berätta för din L att du är elak:-)
    Åhh, det låter ju hur smarrigt som helst detta.
    Har du inte plockat stenar idag då?;-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. God morgon!
    Jo, du brukar ju plocka stenar:-)
    Hihi, kan inte skriva här vad jag har köpt.
    Här är man då så trött..
    Kram

    SvaraRadera
  6. Halloj.. Hoppas dagen varit bra?
    Här är man såå himla trött, sviterna efter utställningen med Lowiz i söndags.. men skoj är det ju såklart.
    Kram på dej å njut av kvällen.. Helén.

    SvaraRadera