fredag 17 april 2009

Idag är jag ledig!


Och idag måste jag städa!!!! Jo för det måste jag nog faktiskt. Inte det roligaste av saker att göra en liten fridag men om jag skyndar mej nu, så har jag resten av dagen till lite mys.
Maken sa grilla? innan han försvann ut genom dörren precis och det kan man ju stå ut med ikväll.
Vi har vår glänsande grillkista ute på bakgården och som vi hade längtat efter det förstod vi i Påskas :-)
I lilla huset grillades det i princip från April till sent i september nästan varje kväll. Nu i stan fegade vi förra vån/sommaren men det har gått över haha.
I em ska Anton spela in en CD!! Lycka lycka. Ägaren till rep lokalen tycker om dessa grabbar och erbjöd dom en inspelning.
Jag visar härmed den lycklige sonen :-)
Nu mot skurhinken med mej

2 kommentarer:

  1. Fniss, vad fint du har fått till texten här då:-) Duktig du är!!:-D
    Mmm, vilken lycka att få spela in en CD.
    Nenene, ingen skurhink nu.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hehe, bra att du lyder lilla mig:-) Duktig du är som har städat massor. Har allt jag med gjort här. Glöm inte berätta hur det har gått för A sedan..
    Kram

    SvaraRadera