måndag 20 april 2009

O det är måååndag morgon.......


Ja så är det måndag igen o för de flesta börjar ny arbetsvecka. Min har inte slutat än :-)
Snart knatar jag upp för backen igen lite trött faktiskt.
Alla medlemmar av denna "våning" samlades in frampå söndagskvällen en efter en, så hela skaran är hemma efter helgens alla möten. Johan som har en stor krets vänner överallt( var hittar han alla?:-)) var på fest i Malmö, Anton har ju varvat helgen mellan studio och lilla flickvännen, Andreas har pluggat o tränat denna helg. Ang Johan o alla vänner kan jag berätta om när han började lekskolan. Bara några dagar in på terminen sa han, mamma jag måste ha en såndär bok du har i väskan! Vad för bok undrar ju jag. En sån du skriver tider i! Varför det vännen? Jo förstår du, det är så många som vill leka med mej o jag måste ju hålla reda på alla så det inte blir fel! :-) Sex år är han där haha.
Maken? Ja han har ju varit ledig hahahaha. Han har haft grillvakten så det så!
Ikväll ska jag på liten dam middag med goa vänner. Det ska bli mysigt att bara få sitta o babbla lite kan jag tycka. 
Ha en bra dag ni alla

2 kommentarer:

  1. Åhh, vad gulligt av Johan. Fniss, de är då för söta.. Haha, bra att L har varit a la grillvakt då:-) Hmm, tänk att du var uppe före mig idag va. Hela 10 minuter längre sov jag. Japp, du uppe 05.10 och jag latade mig ända till 05.20:-D
    Fast vi han ju snacka lite nu på morgonen iaf.
    Nu ska jag sätta fart här inför dagens långa möte och vinka hej då till R som åker till jobbet..
    Ha, det bra på jobbet.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Heeij.. å du jobbar å står i.. tur du me får vara ledig nån dag då å då.. om än du kanske har lite mer få såna dagar.
    Trivs man me sitt jobb så är de ju ok å jobba, eller hur.

    Hur är det annars me gooa Lotta då.. så roligt att du finns här inne nu me. Skoj när Fl-are me bloggar, man är ju inte lika ofta inne på fl nuförtiden.. de händer väl ibland.

    Önskar dej en goo natt, å hoppas du får en fin morgondag.. Kram Helén

    SvaraRadera