fredag 24 april 2009

Anton o alla sladdarna


Fick till en ganska bra beskrivning av sonens viktigheter här i livet. Ja jag vet att Plektrumet inte syns. Men sladdar, datorn, telefonen, nycklar mm mm, och ja Jag vet ju att han sitter där o har gitarren i knät :-)
Nu ska jag hålla mej i en stund till för nya arbetstiderna säger att jag börjar 13.15, men min hjärna är fortfarande inställd på 12.30 haha.
Ha en trevlig fredag alla så jobbar jag...Fredag kväll-många har fått lön- solen skiner o arbetsplatsen är Akuten! Kan det bli bättre 

1 kommentar:

  1. Mmmm, det var många viktigheter:-) Klart som korvspad. Nu har jag landat en liten sväng här hemma. Pizza till lillflick fick det bli idag. Jag har inte tid att laga mat:-)
    Jajaja, jag körde lugnt och fint som du skrev i sms:et;-) Fniss.
    Nu ska jag rusa iväg igen.
    Kram kram

    SvaraRadera