torsdag 17 september 2009

Vad gör man......


När man har en ledig dag och måste "umgås" med en målare hela dan? Han är i vardagsrum-sovrummet & Antons rum nästan samtidigt. Jag får hållas i köksregionen hela tiden.
Plockar runt och har minsann fått en del saker gjorde som man inte gör varje vecka.
1: Städat alla badrumsskåp
2: Röjt i skafferiskåp
3: Plockat kläder från div rum ( Grrr)
4: Sorterat i receptsamlingen
5: Då hittade jag ett kakrecept haha
6: Lika bra att baka en :-)
7: Nu är målaren ur vägen o jag pyser ut o köper Johan Paket tills den 21/9

Ha en bra dag alla

Uppdatering :-)
Tänk! Det var så enkelt att köpa paket idag, allt vi tänkt bara fanns där utan att behöva vimsa runt! Blir han inte nöjd så vet i katten haha. Hittade även en höstjacka till mej som hänger kvar i butiken så jag kan våndas lite hm.
Middag idag blev oxå en höjdare, ni som får Buffè i brevlådan! Ni måste testa potatisgrytan med Getost, lova det :-)
Nu äntligen är det soffan o lite bok! Imorgon jobb igen och jag hinner säkert säga Hej till målaren oxå haha.
Kram igen

3 kommentarer:

  1. Haha inget ont som inte har nåt gott med sej...=)))
    Ha en fortsatt bra dag...
    Kraamizar git

    SvaraRadera
  2. Vad du har varit flitig Ha en förtsatt bra dag kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  3. Vad flitig du är:-)
    Kraam

    SvaraRadera