lördag 12 september 2009

Middags tankar!



Lördag i "våningen"
Maken o jag, ska vi grilla ikväll? Ja det gör vi, bäst att passa på! Rotar i frysen och tar fram två ton kött.
Något senare...Andreas: Jag äter på Stampus i kväll innan vi öppnar.
Anton: Vi äter hos lilla flickvännen innan vi ska på filmkväll med kompisar.
Johan: Du mamma jag sticker till Malmö jag o W ska laga mat ihop.
Haha Lång näsa på oss då! In med alla tonen kött i frysen igen. Vi stirrar på varann och undrar Jaha, ska vi äta alls?
Jodå ikväll blir det falska sniglar och Kalvryggfilè för två :-)
Nu får vi hoppas att allas planer går som alla tänkt sej för vi delar icke med oss :-)
Andreas har långa ögon på "sniglarna" men no no!!
Vad gör jag annars undrar ni?
Bildbevis ovan haha. Nya födelsedagar nalkas och "frukostbullar" måste göras. För ni tror väl inte det finns några kvar sen förra baket? Inte en enda liten bulle finns det i huset!
Ja innan jag satte igång här var jag bara en liten sväng och provade Odd Molly tunika....Åhhh
Ha en bra Lördag alla

3 kommentarer:

  1. Vi kommer och äter om en stund:-) Så får vi babbla lite va? Fniss!
    Åhh, fick du inte köpt tunikan?
    Här har vi handlat massor på Ikea idag.
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Odd Molly, såååå fina grejer!!! Ät nu gott och mota bort de små från bordet om de hållt sig hemma. Kramar.

    SvaraRadera
  3. Ja, så är det med stora barn. Min 14-åring visar tendenser som dessa sedan länge...ofta får jag äta ensam framför TV:n.
    Hoppas det blev ett Odd Molly inköp!
    Kram kram från Odd Molly beroende Lotta

    SvaraRadera