fredag 11 september 2009

Lite fniss!

Godmorgon!
Sitter här och ska snart ge mej iväg till jobbet. Ja jag ska inte börja nu, jag börjar kl 13 idag men....Jag har lurat en av mina vännen tillika arbetskamrat som då nyss fyllt 50 år ( jag vet i katten om man vill fylla det haha, hon har firat i en hel månad nu o måste vara lite trött på sej själv haha)
Nu är det så att jag har bokat ett möte med henne nu på morgonen ang Öron Akuten, det är hennes o mitt hjärtebarn ser ni. Idag ska hon o jag titta över detta rum,tror hon ja :-)
Mitt uppdrag är nu att lura upp henne till Öronläkarnas fikarum, där har alla läkarna dukat upp med stor frukost och tårta o present, för dom vill själva fira denna 50 åring!! Är det inte rart så säg.
Så nu ska jag rätta till anletsdragen och gå på "möte" med min kära vän hihi.

Ps Vuxen poäng nr 2 på Anton : Mamma! Hur anmäler man sej som blodgivare??
Mmm vad blir nästa sak haha.
Kram på er o ha en bra Fredag alla

2 kommentarer:

  1. Ha, ni verkar ha det ganska kul på både Öron och i Gruvan! Visst har de blivit vuxna, killarna, över en natt. Joakim gav mej 6 euro när jag skulle in på supermarketen så där bara så jag kunde köpa nåt extra UTAN att beställa nåt till sig själv! Han har också tagit disken på EGET initiativ flera gånger sedan i måndags...:)
    Antar att du vet att biljetterna är bokade så du får hem de två goa den 29...lyckost.
    Idag är det 25årsdag för mej och Dimitri så efter att ha firat den 10 eller den 12 i många år ska vi nu ut och äta på den riktiga dagen.
    11 september är ju ett datum som är lite öronmärkt pg av annat, tyvärr....KRAM till dej!!!

    SvaraRadera
  2. Hej Cattis!
    Åhhh vad mys att få gå ut med mannen ensam :-) 25 år!!!!!!! Respekt ;-)
    Ja visst är dom goa de där "bäbisarna" hahahahah.
    Nu ska jag pysa upp o luras hihi
    Krama Dimitri från mej du!!!

    SvaraRadera