torsdag 24 september 2009

Maken utsläppt :-)





Så har då maken återvänt till "brottsplatsen" våningen :-) En given present hade han då med sej hem, som ingen kommer att använda haha.
Satt uppe väldigt sent igårkväll för att vänta in både honom och Anton då, som hade en spelning för massor av "ettor" på gymnasiets insparksfest. Han kom sist om ni frågar mej. En lyckad spelning om ni frågar honom :-)
Efter jobbet igår behövde!! jag få hem nån ny kvist och tänk! I stan köper man "smällebär"! Dessa plockade man ju bara in i förbifarten när man traskade på landet och nu betalade jag med ett snett leende ganska mycket för den samma. Som det kan bli!
Nu ska jag trava upp för lilla backen och sen kommer jag inte hem förrän vid 18 tiden.
Ha en bra torsdag alla
Kram / Lotta

Ps Näää målarna är inte klara ännu hm, mina fönsterbleck är kvar och har visst blivit nerprioriterade hm Ds

4 kommentarer:

  1. Skrattar ihjäl mig här snart:-) Fransa till tröjan o sätt honom vid grillen på bakgården. Kan riktigt se honom framför mig.
    Så roligt att det gick bra på spelningen. Haha, Anton skrev till mig i förrgår att du inte blev "grön":-)
    Men hur kan dina fönsterbleck ha blivit nerprioriterade tro???
    Kraaam/E

    SvaraRadera
  2. Haha den tröjan var fräck!!!
    Vad kul att det gick bra på sonens spelning. "Smällebärs" kvistar kan jag plocka gratis hos sonen om du vill ha, "blink".
    Ha en bra fortsatt dag
    Kramizar//Gittan

    SvaraRadera
  3. hahaha.. häftigt.. han passar säkert fint i den tröjan.. tjohooo..
    Så roligt att det gick bra för grabbens spelning.. men du har säkert superduktiga grabbar allihopa.

    Önskar dej en fin kväll.. nu ska jag ut å övningsköra med Sofie.. blir nog kanske stadskörningen nu.. jag bävar..ojojojoj.. Kram på dej vännen. Kram H.

    SvaraRadera
  4. Smällbär...! Det var ju så roligt att smälla sådana när man var liten! Tänk, det man kan få gratis om man har tur, tar andra hutlöst betalt för...
    Rolig tröja!
    Ha det så bra! /Sari

    SvaraRadera