onsdag 2 september 2009

Plötsligt en ledig dag!


Jo visst! Skulle jobbat-har bytt för att jag o Anton skulle till Malmö. Vad skulle vi göra där undrar ni? Jo den skola eller DEN skolan som Anton vill studera på om några år hade öppet hus, eller ska man säga föreläsning. För öppet hus betyder ju att man går runt på skolan o tittar samtidigt som man får info eller hur?
Nu ligger denna skolan i Hollywood så det blev ju lite knepigt hm. Hollywood!!! Min unge????
Nåväl, detta föredrag blev inställt i sista minuten så Anton fick gå till skolan och jag har spenderat halva lönen på födelsedagspresenter åt samma herre haha.
Så nån "nytta" blev det med denna lediga dagen iallafall.
Resten av dagen har jag städat o lagat massor med mat så nu är jag lite trött......
Nu är Anton o repar-Johan i Lund och Andreas löptränar. Maken? Jo han har snöat in i nån UFO serie som någon av sönerna gett honom, så han är okontaktbar.
Lugnt i "våningen" så jag greppar lilla boken tror jag
Trevlig kväll alla!

5 kommentarer:

  1. Låter myysigt...=))
    De där med boken alltså...=))
    Just nu e jag inne i en icke-bok period...
    Trots att jag har en massa som väntar...=))
    Ha en skön kväll...
    Kraamizar Git
    By the way...jag tror Netto finns på Stattena o Elineberg...
    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Wow.. låter spännande me Hollywood.. roligt då barnen har såna visioner å planer framför sig.
    Hoppas de ska gå bra me allt.
    Å ett strot grattis till sonen då han fyller år.. tror jag nog grattade sist me, kanske, minnet mitt är ju lika stort som hos en silverfisk..hehe.

    Kram på dej å hoppas du får sitta me boken läääääne till..kram på dej vännen. Helén.

    SvaraRadera
  3. Wow! Bra med storslagna planer! Klart grabben ska till Hollywood!!
    Önskar bara att jag också kunde säga att jag storstädat och lagat en massa mat...Hmm...nej, disken får vänta lite och maten var från Widerbergs...;-)
    Kramar Lotta

    SvaraRadera
  4. Nu är det snart dags för liten att bli stor:-) Fniss, tänk att jag vet vad A får för presenter va. Men jag ska vara såååå tyst om det..
    Nu har man varit hos läkaren idag. Ja, du vet ju att jag skulle dit. Var precis det jag misstänkte. Har gästen kommit nu tro?
    Kommer att gratta A på födelsedagen:-)
    Hälsa alla från oss här.
    Kraaaam

    SvaraRadera