torsdag 25 juni 2009

Väldigt varmt!



Klockan är snart elva på kvällen och det är väldigt varmt inne och lite skönare utomhus. Anton har planterat sej på balkongen med dator och bok, lyssnandes på Jazz :-)
Denna människan har nästan precis kommit hem från jobbet och maken o Anton har hela kvällen varit på Handledarkurs på körskola. Jag fattar faktiskt inte att Anton ska börja övningsköra, jag fattar inte att han fyller 18 i september heller???
Men smällen den yngsta i syskonskaran får ta är väl att han alltid kommer att behandlas som lillebror, så är det bara haha.
Här ser ni honom i detta nu då :-)
Natti natti

3 kommentarer:

  1. Tänk vad fort tiden går...ena dan är dom små & nästa, ja då ska dom ut o köra bil!
    & värmen då...man kan ju knappt tänka! Men visst är det skönt, det är ju det här man väntar på!

    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Visst, är det varmt som attan. Haha, jag var på auktion hela kvällen igår. Det blev då inga räkmackor i förrgår. De var inte alls något att ha de två som fanns kvar. Så det fick bli annat smarrigt istället.
    Härligt att sitta ute där det är svaligare.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Jodu, vad det rullar på...min äldsta, dottern blev 24 i år och sonen blir 21...det är inte klokt, det var ju som igår man höll dom i famnen första gången *ler*

    Visst får man lite kryp i kroppen när man latar sig, hihi...tänker på allt det man borde göra ist, hmm...
    Men nu ska jag iaf lata mig en stund...har tränat hund & dom har badat, så nu klarar dom sig en stund!
    Det bästa vet du, är att jag har bryggan 15 meter från trappen så jag behöver inte gå långt!

    Ops, vad långt det blev...jag är bara liite pratsjuk, hihi...

    Ha en underbar helg gumman...Kram kram!

    SvaraRadera