söndag 28 juni 2009

Man ska allt passa sej....

För att titta in på sitt arbete en ledig lördag!
Detta gjorde jag när jag skulle hämta bilen i sjukhusgaraget där den bor :-)
Plötsligt ska jag arbeta Söndag 7-15 haha. 
Så det är detta jag gjort denna dag. Sen har jag bara suttit på balkongen med lilla boken hela eftermiddagen så det så :-D
Nu puttade jag ner maken för trappan o ut till grillen, det ska bla grillas Halloumi ost. Det har vi aldrig provat att göra själva. Maken tittade lite skeptiskt på både mej o osten, men det är bara att lyda trallala.
Solen skiner och det är sommar vänner :-)

5 kommentarer:

  1. Såg det nu att du hade hojtat. Ligger inne i R gamla rum.. Höll på att totalt rasa ihop när jag kom till stan idag. Antagligen var det värmen och för lite vätska kanske. Fick gå upp i pappas lägenhet och lägga mig. Tommy ringde så Robert följde med och hämtade mig. Nu är jag tvingad till liggande läge idag. hmmmm
    Pappa blev flyttad till sitt sjukhus inatt och han har bla, njursten. T var uppe hos honom med varken T eller läkaren kunde väcka honom.. Mmm, han har både syrgas och dropp i nuläget..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt.. de där me boken lät najs. Jag tog mej ett långt gungande vågläge igår, då jag kom hem från min sista dag på jobbet innan semestern.. Jag lade mej i hammoken, guu, så skönt de var.
    Ikväll är de gräset som ska tuktas, imorrn ska vi på tippen å kasta en massa.. IGEN!!!

    Hoppas det annars är bra me dej.. kram på dej. Helén.

    SvaraRadera
  3. Här går det inte heller i många knop...har oxå suttit på rumpen idag, i skuggan!! Varmt så man knappt kan andas!
    Låter gott med grillat!

    Ha det fint...Kram kram!

    SvaraRadera
  4. Hmm, inte mycket man har kunnat sova i natt.
    Huvudvärk och en bedövande känsla i kroppen..
    Åhh, min lilla pappa:-(
    ge mig styrka.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hihi...kan se den där maken o osten framför mej...hihi.
    Hääärligt med dessa goa dagar!
    Men hörru, när e de dax för semester då?
    O kika inom på jobb ska man AAALDRIG göra när man e ledig...då dyker de alltid upp nåt...hihi.
    Ha nu en hääärlig vecka! Hörde nyss att de ska regna på oss imorron...=((
    Kraaamizar Git

    SvaraRadera