tisdag 30 juni 2009

Bara väldigt sällan.......


Saknar jag trädgården, typ aldrig. Men på min promenad till jobbet idag slank jag in i tobaksaffären för tuggummi köp. Vad ser jag utanför blomsteraffären!!! 
Och det ser jättedumt ut att ställa den på balkongen eller hur? :-D Men bedårande tyckte jag.
Annars har det varit en ganska lagomdag på Akuten. Många slår sej för folk är mera ute i varma Sverige och det märker vi väldigt tydligt.
Väl hemma möter jag Anton i dörren på väg ut. Var det tvunget :-) :-) :-), påtal om förra inlägget haha.
Nu greppar jag bok och med fönstret öppet en stund till kan det bli lite trevligt, ja ett öra är väl utanför fönstret så jag hör porten slå o Anton komma hem. Man vänjer sej ALDRIG!
Kram på er

2 kommentarer:

  1. Fniss, nej men det var väl inte tvunget att han skulle ut va.
    Den spaden kan du helt klart ha på balkongen:-)
    Eva bestämmer här nu serru.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Såklart du kan ha den på balkongen.. då kan du ju klubba gubbarna i skallen me den OM de inte slutar låta så förfärligt nedanför ditt fönster, så tidigt på morgonen...hehehehe.

    Kram på dä lotta. Helan

    SvaraRadera