tisdag 2 juni 2009

Dambesök

Ledig idag och har precis vinkat av Anton som skulle till skolan. Solen strålar och jag ska inte göra mycket nytta idag kanske kanske :-)
I em kommer lilla mamma hit med sitt damgäng. De ska mellanlanda här för lite bubbel o tilltugg för att sen spatsera ner till hamnen o där äta middag. Kan vara kul att få träffa dessa damer som då är klasskamrater med mamma i småskolan i djupaste småland. Så kul att de fortfarande träffas.
Annars ska jag nog bara andas idag, jobbat hela helgen o ledig en liten dag för att sen jobba 5 dagar till! Hur går det ihop sej??? Ja fråga inte mej hm.
Ha en trevlig dag alla

4 kommentarer:

  1. Så spännande med detta damgäng tycker jag:-)
    En liten visit i våningen av detta gäng.
    Ta, det lite lugnt annars idag tycker jag. Greppa en bok och njut på balkongen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det blir en trevlig damdag...inte en dammdag.;-) Kramis

    SvaraRadera
  3. Heeij.. såå läckert, roligt att de fortfarande håller ihop, de är stort, tycker jag.
    Hoppas ni fick en fin eftermiddag med damerna.

    tack för din goa kommentar...joo, hon är en riktig pärla vår gooa Eva.. vår lilla pysselpingla...hihihi.

    kram på dej och hoppas du får vila lite emellanåt.. kraaaaaam Helén.

    SvaraRadera
  4. Hej! Och tack för titten hos mig...för då hittade ju jag till dig.. =)

    Nej örngott går inte, det är minst gånger så stort somett örngott och är inte klippt eller förstört åt något håll utan fållat på 3 sidor men "råkant/stadkant" på 4:e sidan...så det är fortfarande ett mysterium.. =)

    Ha en bra dag!
    Kram Patricia

    SvaraRadera