söndag 7 juni 2009

Här rusar dagarna iväg


Ja hjälp vad det rusar på och då har jag ändå ingen student att ordna med detta året :-)
Om man säger så här då! Jobba jobba jobba är visst vad som gäller just nu. Igår var jag ledig pga att jag gick in för en av vännerna tidigare i vår. Igår fick jag tillbaka den dagen :-)
Vad gjordes då?
Städa
Jättestora mataffären
Tvätta 6 maskiner
Laga mat i mängder
Bakade minsann en rabarberpaj (köpte rabarber!!!!!!!!! Eva....hahahah det har jag aldrig gjort)
Gjorde Antons favoritglass när jag ändå höll på
Efter denna dag skulle det ju vara mys att krypa upp i soffan.
Nähä! Där i varsin soffa lägger sej Anton o Maken för just det: Fotboll!!!
Lite stukad o sur tassar jag in på Antons rum och får mysa där en liten stund.
Lite känsla av Askungen kändes det som :-)
Nåja, idag är det en ny dag och jag ska till jobbet igen hahahaha.
Kram på er

1 kommentar:

  1. God morgon lilla askungen:-)
    Fniss, du kunde ju hämta rabarber här serru.
    Gud, vad du har varit igång med massor av sysslor. Du är ju hur duktig som helst. En annan har ju levt som prinsessan på ärten denna helgen. Blivit så uppassad att det inte är sant:-)
    Spring inte för fort till jobbet nu bara.
    Kram till min goa vän.

    SvaraRadera