tisdag 30 juni 2009

Jahaja!!!




Känns otroligt bekant det här!!!! Hur kan det komma sej?

3 kommentarer:

  1. Hahaha.. jaadu, de känns allt igen..hehe, att ens barn står uuuut..;-) :-)

    ha en härlig dag.. kram på dej. Helén.

    SvaraRadera
  2. jaadu, övningsköra me raggarbilen.. hmmm.. tror hon kan vara lite väl snabb å gasa då.. då flyger vi väl i luften.. huuuga, inte ens jag har tordats köra den än.. lite väl mye pulver under huven sägs de..hehe.

    Jodå, jag har allt hunnit me hammoken några gånger, korsord och nåt najs å läsa.. vi ska iväg å införskaffa nya dynor till hammoken, åsså ett nytt tak.. det gamla är paj.

    SÅ de blir ooootroligt många timmar i den så fort tid ges.
    Nedå, de vore inte skoj å få färg på den nya altanen.. en av hundarna har redan gjort slirspår på den.. hmmm.. byracka..;-)

    Så du har semester snart.. kan riktigt se mej dej uppe på balkongen me en fin bok å ett glas vin, medan guuben grillar en goo köttbit där nedanför.. de låter både smarrigt och helt sannolikt.. kram på dej Lotta.. ta väl hand om dej. Helén.

    SvaraRadera
  3. Jo, du kan tro det är toppen! Har faktiskt haft ut en sladd...gräddade våfflor, som på mormors tid, hihi...
    Men nu kan jag ju släpa ut både det ena o andra, när du tipsat mig *fniss*...
    Jobba på akuten måste vara ganska tufft...min mor jobbade där varvat med BB när vi var små!

    Men, låter vi verkligen sådär??!...mja...det gör vi nog, eller gjorde iaf, haha!

    Ha en fin onsdag vännen & sköt om dig! Kram kram!

    SvaraRadera