söndag 21 juni 2009

Solig söndag



Ett gott Grekiskt bröd med fetaost o soltorkade tomater i! Kan det vara något kanske?
Det ska vi ha ikväll till grillningen, väldigt gott :-)
Annars mest görs det ingenting här denna söndagseftermiddag. Killarna har invaderat balkongen och jag konstaterade nyss att vi missat en rolig loppis hm. 
Det var länge sen vi gjorde nån förändring här tycker jag. Senaste var väl lampa till Antons rum haha. Den kan man se om man vrider lite på huvet.
Nu fortsätter vi att mysa lite till, imorgon är det jobb som gäller igen. Får nog ta över de som jobbat helgen, den har visst varit förfärlig.
Kram på er 

6 kommentarer:

  1. Fniss, så du tycker att jag ska få nackspärr??
    Mmmm, gud vad gott det låter med Grekiskt bröd.
    Här har vi precis avnjutit laxpaj och Toscanalax.. Ja, vi var så lata efter ha varit hos pappa, att vi svängde in på laxrestaurangen och tog med oss mat hem.
    Så nu är vi så mätta här.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad skönt det låter att bara vara.....Grekiskt bröd låter hur gott som helst.Ha en mysig kväll med grillningen kramiz ~~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  3. Åh det ser gott ut! Roligt att du tittade in till mig! Jag kommer tillbaka!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  4. Mmmm grekiskt lantbröd, de e grejor de...hihi.
    Lampan va fin, när man väl fick till den rätta hållningen...hihi.
    Kraamizar Git

    SvaraRadera
  5. Haha, ja du får ge mig en lita nackkrage nu då:-) Jihaa, solen skiner så fint här idag.
    Smakade maten bra igår?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Sedär ja vad du är duktig va:-)

    SvaraRadera