måndag 22 juni 2009

Måndags kväll


Jobbat hela dagen och på vägen hem smygplockade jag minsann lite fläderblommor, får man det i stan? Tror inte det....så sladdra inte :-)
Middag ihop alla fem och sen försvinner de som fjärilar här haha. Anton till lilla flickvännen-Johan till (hemliga) lilla flickvännen och Andreas ut i joggingspåret.
Nu faller mörkret över staden och alla fönster o balkongdörrar står öppna. Sommaren är här eller hur?
Beck på Tv är inte heller dumt :-) 
Snart natti natti alla

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Tack för titten hos mig! Jättekul, nu hittade ju jag dig!
    Jättemysig blogg, jag återkommer gärna!
    Lägger till dig i min lista...hoppas det är ok!

    Ha en fin vecka! Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Haha, så det är detta lilla du sysslar med:-D
    Fniss, ja visst blir man fattig som en lus;-)
    Hemska tanke du...
    Nu ska jag strax sticka iväg här. Får inte glömma att ta med kameran..
    Du kanske vill följa med och ta en räkmacka?? Hehe.
    Kram

    SvaraRadera