tisdag 20 oktober 2009

Stolt moder


I fredags var det en liten konsert med Antons band. Vi begav oss såklart dit och även morfar fick följa med :-)
Så kul det är att få lyssna på, och när man sitter där och tänker, men..det är ju min lilla unge som står där hihi.
Idag börjar jag inte förrän kl 13 så jag ska kanske traska iväg till KappAhl o kolla om det finns något kvar från deras Vintage serie ( vad tror du Eva???) Sen har jag bara denna kvällen och sen har jag äntligen jobbat klart min "helg" haha.
Ha en bra tisdag alla

4 kommentarer:

  1. Va kul att få sitta i publiken och va en stolt mamma!!! Jag sitter ju i ishallen som stolt mamma på hockeymatcher. Nu dröjer ett tag innan jag kan sitta som stolt mamma i ishallen igen. Sonen har brutit ett revben och gjorde det för en dryg vecka sen på första matchen han spela. Stönig som han är jobba han hela förra veckan och gick på en isträning som sluta med att han fick gå av tidigare. Var hos läkaren igår som gav han hockeyförbud på tre veckor. Dessa killar!!!
    Ha en fortsatt bra tisdag. Kramizar//Gittan

    SvaraRadera
  2. ja själv har man inte kommit längre än att man sitter hemma i fåtöljen som stolt mamma,,, men det är inte illa d heller!! :)/lisen

    SvaraRadera
  3. Ja, jag förstår att du kände dig stolt!!
    Vad kul att se sin son spela!
    Den nya kollektionen på KappAhl verkar intressant. Jag ska kanske försöka ta mig till stan imorgon! Spännande!
    Ha det bra! Kram Sari

    SvaraRadera
  4. Hej igen!
    Ja du de är mer än envisa i alla fall mina söner!!! Den yngste bröt sin näsa för ett år sedan när han var på sitt utbytesår i USA. Han var på träningen med highschoollaget nästa dag. Men när de opererat han en vecka senare hoppa han över en träning, samma dag han opererats. Mamma var ju inte med och tjata om att ta det lugnt då. Fick ju reda på det nästa dag när vi kom upp här och då var det ju redan gjort. Det gick bra näsan är fin igen. :-)
    Ha en trevlig fortsatt torsdag. Kramizar//Gittan

    SvaraRadera