söndag 18 oktober 2009

Jobbat klart!


Ja då har man arbetat Lö-Sö färdigt då. Tassade upp för den stora fula "snällt upplysta" backen tidigt i morse, istället för den lilla vackra "farliga o mörka"
Ni ser att det är inte heller så väldigt lång promenad, jag står vid sjukan och vid den gröna skylten längst ner bor då nästan jag.
Här är det tomt o öde i "våningen" och fast det är fint väder ute och man borde ut o andas, tar jag nog en kvart på sidan med lilla boken. Maken är o arbetar han oxå, han har väl gett upp hoppet om att jag ska vara hemma en helg ( Fjärde helgen jag jobbar nu) så han pös iväg några timmar han med.
Ha en fortsatt trevlig söndag ni alla

3 kommentarer:

  1. Meeen...FYRA helger i rad???!!
    O jag som tycker JAG lägger knäppeschema ibland...=))
    Har ni fast schema eller vad? Fyra helger i rad e ju INTE kul, alltså...
    Men då e du väl ledig några helger i rad sen...
    FÅR JAG HOPPAS...=))))
    Ha nu en mysig söndagskväll...=)))
    Kraamizar Git

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta, ja kikar in här lite... har ej jobbat helg sedan min karriär på ica. Kommer aldrig frivilligt göra det igen, skulle kunna skaffa 15 fler ungar bara för att vara hemma e så skönt! men ha en fortsatt trevlig kväll å hälsa alla killarna :)

    SvaraRadera
  3. Hejsan
    Usch inge kul att jobba fyra helger i rad. Hoppas du är ledig nästa helg nu då.
    ha en fortsatt trevlig dag. Kramizar//Gittan

    SvaraRadera