onsdag 7 oktober 2009

Grattis Andreas :-)





Äldsta sonens födelsedag idag :-)
Jag hör inom mej sönernas men mamma.......För visst har man en tendens att just dessa dagar tjata om, tänk va! Åhh kommer du ihåg mm mm. Dom är lite trötta på mej kan jag gissa :-)
Men sådana är vi mammor eller vad säger ni? För inte är det väl bara jag? ;-)
Så här vill jag bara säga att äldsta sonen idag fyller 24 år!!!! ( o tänk vad det gått fort o tänk när han var en liten plutt mm mm mm :-))
Jag ska snart kasta mej på min tvåhjulade springare och inhandla div. ingredienser till kaka och middag för ikväll blir det då en liten bjudning.
Ha en bra onsdag alla ( o idag för 24 år sen blev jag mamma för första gången o till en väldigt väldigt liten o ganska krasslig bäbis som fick tillbringa 3 veckor på Neo avd, o här kan jag fortsätta o babbla i det oändliga men det skulle jag ju inte fniss)

Ps Ja nu fick ni se en liten del av kakan oxå haha


6 kommentarer:

  1. Vill så gärna höra hela historien igen, men den kan vi ju snart ta hemma över köksbordet, eller?
    Grattis till ponken!!!
    Kram!
    C

    SvaraRadera
  2. Grattis till sonen! Jag har en dotter som fyllde 24 i augusti, en månad för tidigt kom hon. Störst av våra då tre barn var hon och pigg så vi kom hem på pappas 30-årsdag, det var den bästa present han kunde få. Känner igen det där med "tänk va och kommer ni ihåg".Det hör mina fyra väldigt ofta och speciellt nu sen vårt första lilla barnbarn kom, du ska få se :-)
    Ha nu en riktigt bra födelsedag.
    Kramizar Gittan

    SvaraRadera
  3. hejhopp.. för mej får du babbla på huuur mye du vill vettu..
    Massor me grattis till äldsta sonen på hans stora dag. Hoppas han får en underbar dag i familjens trevliga sällskap.
    Ta dej fram försiktigt på din riddare.. här är det ruskigt ute, inte kul alls.

    Ha det bra.. trevlig kväll å många många kramar. Helén.

    SvaraRadera
  4. Hallojs !Grattis till sonen på 24-årsdagen.Vad mysigt.Hoppas nu en riktig mysig födelsedagsfest i kväll.Ha det gott kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  5. Grattis till din son! :-)

    Vad gott det såg ut! :-)

    SvaraRadera
  6. Så söt liten pluttinutt:-)
    Mums, vad den kakan ser smarrig ut.
    Hälsa 24-åringen igen:-)
    Kram

    SvaraRadera