torsdag 8 oktober 2009

Min utsikt en hela dag :-)


Ja värre utsikt kan man kanske ha :-) Tycker vi i Helsingborg iallafall!!
Vad har jag då gjort där en hel dag undrar ni?
Utbildningsdag på Akuten, heldag med avslutande middag på kvällen. Ganska mör nu faktiskt.
Men en givande dag tycker jag att vi haft.
Nu hemma och hela "våningen" svämmar över av unga män här. Andreas med vänner är snart påväg till Villan, Stampus Kårhus, Anton med kompis repar på hans rum, Johan ser ganska trött ut efter att ha jobbat ca 10 timmar och sen är då maken oxå hemma givetvis.
Nu ska jag slänga mej i soffan tror jag, mätt i magen o full av intryck i huvudet.

3 kommentarer:

  1. Vad bra att det blev en givande dag igår.
    Härligt att avsluta med lite fika.
    Hoppas att du fick vila dig lite igår kväll.
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Hihi! Den utsikten har ju jag också ibland när jag jobbar på HIF-matcherna! Visst är det fint där uppe i restaurangen?!
    Kram Kram//Lotta

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Ja jag har varit fotbollsmamma för alla våra fyra också. Nu har vi ingen som håller på med fotboll alls. Det är några år sedan nu man stod vid en fotbollsplan och frös, det första och sista på säsongen :-)Kunde vara lika kallt som ishallen igår kväll.
    Ha en fortsatt trevlig helg.

    Kramizar//Gittan

    SvaraRadera