torsdag 29 oktober 2009

Ryggskott!!!!!!


Förlåt att jag varit ganska osynlig här. Som rubriken säger aj aj aj! Idag är första gången sen i måndags som jag kan sitta en liten stund. Vad gör jag då? Kastar mej över datorn haha.
Satt på huk vid en patient i måndags och när jag då skulle resa mej upp så sa det bara pang. Vig som en byrå fick patienten ( hm) hjälpa mej upp. Han hade ju bara ont o örat fniss.
Nu går jag här som en stel gumma och är ganska frustrerad ska ni veta. Inte riktigt likt mej! O hemma från jobbet??
Kalaset i måndags kväll gick iallafall jättebra, jag gick på vilja o lite vin :-) Alla hade jättekul och var glada o nöjda.
Nu får jag nog resa mej upp igen så jag inte fastnar här. Skulle väl vara en syn för gudar att när ligan kommer hem i kväll hitta en förstelnad moder/fru vid köksbordet, klamrandes fast vid tangentbordet haha.
Kram

7 kommentarer:

  1. Lilla vännen, hoppas det går över snart....kram.

    SvaraRadera
  2. Heeij.. usch, nee, de skulle vara en syn de.. bäst du roterar lite så du inte fastnar då.
    Krya på dej, å må väl.. kram Helén.

    SvaraRadera
  3. Aj, aj, aj........ Stackare!
    Skönt att det är så pass bättre nu iallafall att du kunde göra ett inlägg på bloggen!
    Ta det lugnt nu!
    Kram Sari

    SvaraRadera
  4. Stackare där inget roligt att ha ont! åsså e det ju typiskt att när man väl då e hemma från jobbet kan man ändån inte göra nått! inget roligt, men läsa kanske du har passat på att göra då.. hitta du några av dom fina muggarna eller? kramar från gnesta!

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Usch då din stackare hoppas du är lite bättre nu. Ryggskott gör bara så sabla ont!! Dotterns sambo hade det i början av oktober så vi är lite oroliga nu när de håller på att flytta. Men man kanske inte "får" om det genom att att bära tungt igen.
    Ja i USA kan de fira Halloween, har vi sett från sonens kort. Det är massor med pynt överallt, jag har bara en liten pumpalykta.
    De muggarna är bara så fina, vill ha!! nu när jag lämnat in min Höganäs till returen.
    Krya nu på dig och hoppas du snart mår bättre.
    Kramizar//Gittan

    SvaraRadera
  6. Fy, så tråkigt! Hoppas du snart känner dig bättre!!! :-)

    SvaraRadera
  7. Aj aj aj...Nä, nu får du vila idag. Det gör ju så ont.
    Kram gumman

    SvaraRadera