torsdag 12 november 2009

Lotta mysdagar





Tänk va! I förrgår en heldag med goa tjejer o stöpte massor av ljus, nu sitter jag här efter jobbet och skall snart iväg till min "blomkurs". Nya kransar till Jul och en adventstake skall knåpas ihop.
Bara mys för Lotta denna veckan. Det som stör är att Anton spelar på stadens populära klubb ikväll och hans mamma är då inte där......Hur kan man missa detta??
Han vet precis vad jag tycker och säger tusen tusen gånger att jag absolut ska åka men det svider lite i mamma hjärtat iallafall.
Maken o bröder med flickvänner skall naturligtvis dit. Nu är det ju absolut inte sista gången han spelar så min tur nästa gång.
Ha nu en bra kväll alla, så ska jag mysa med granris mm

3 kommentarer:

  1. Åhh, jisses vad mycket ljus:-) Kan förstå att du var lite mörbultad. Klart att Anton kommer att spela fler gånger så lilla mamma kan vara med.
    Här är man så in i vassen trött. Varför det vet du ju.
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Oj så duktiga ni var!!! Och ljus har jag nog inte stöpt sedan min lillasyster gick på fritids...hmmm...minns några krokiga stackare som min mamma var tvungen att tända ;-) Och så mysigt med allt julpyssel!!!
    Kram Kram!!

    SvaraRadera
  3. hej middan igår gick bra, maten gick å äta å så.. som vanligt hade ja gjort lite för mycket.. lyssnade på anton å måste säga att ja trodde inte att dom va så bra! du måste verkligen hälsa å säga att dom har fått ett nytt fan! Jag stöpte ljus på fritidsgården en gång för hundra år sen, det va kul men lite enformigt fast roligt att ha ljus man gjort själv. mysigast är ju gemenskapen när man gör d. annars det där med att pyssla å sånt är ju väldigt roligt fast blir mest besviken när slutresultatet inte blir som bilden i huvudet (tummen mitt i handen) fast fick kottar till pyssel av mina gäster igår...

    SvaraRadera