måndag 9 november 2009

Eländiga familjen


Måndag och familjen ( ja de äldre då haha) är inte på topp här. Maken som tillbringat en hel vecka i Paris med jobbet kom hem svart under ögonen och 100 gr feber. Jag själv haltar mej fram genom livet med en 75 % fungerande rygg. Vilket gäng vi är han o jag.
Jag sitter här o ser hur stackars maken ändå ska iväg till jobbet just nu, hostande och stånkande men ingen feber iallafall ( fickan putar av massor av Ipren). Urviktigt besök som måste genomföras hm.
Jag är ledig och här måste städas. Har jobbat nu massor av dagar och det märks trallala.
De andra i la familia mår bara bra. Antons klass skall idag påbörja en veckas turnering med sitt skolband. De ska besöka massor av skolor i Skåne. Andreas pluggar o Johan han har i princip flyttat in på Stadsbiblioteket så mycket jobbar han nu :-)
Antons vuxenpoäng visar jag nu med bild :-) ( blodgivartröja ) Lovade hett att det inte skulle synas något huvud så ni får bara se röran på hans rum i bakgrunden haha.
Ha en bra måndag alla ni!

2 kommentarer:

  1. Tur att jag vet hur Antons huvud ser ut:-) Fin tröja han har fått där. Men stackars L som är dålig då. Mmm, allt synd om dig med.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin tröja! Hoppas den finns kvar och i damstorlek i januari när det är dags för mig nästa gång!!!

    SvaraRadera