onsdag 18 november 2009

Hur gammal är man?


Fick ett foto av lilla mamma där 4 generationer är avbildade. Får mej att tänka till en smula när man ser detta. Känns som när man satt hos mormor o tittade i album och allt såg så stenåldersaktigt ut haha.
Men väldigt glad blev jag iallafall över detta med mej-mamma-morfar & Gammel farmor Alma.
En välbehövlig ledig dag idag, eftersom jag är en av spindlarna i nätet ang att flytta hela vår Akutmottagning inför helrenovering. Hm inget litet projekt vill jag lova, o givetvis görs detta under pågående verksamhet. Mycket att tänka på är det och ställa iordning. Man är ju livrädd att något inte ska funka hm.
Ha en bra dag och idag Hurrar vi för Eva ( Hemma hos lilla mej) som idag fyller 25 år eller hur mycket det nu var :-))

3 kommentarer:

  1. Vilket fint kort du har fått av mamma. Så roligt det är att ha ett sådant och titta på.
    Ja, hur gammal är du?:-)
    Dröjer la lite till innan det är jämna år för dig;-)
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort! Jag tycker det är jättekul att titta på gamla kort hemma hos min mormor. Tyvärr har min mormor klippt bort (!!!) alla huvuden på sig själv så många kort är förstörda.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Vad mycket fint du har pysslat ihop! Ljus och kransar!!
    Ja, visst är det härligt med gamla, svartvita foton! Kul att se!
    Ha det bra!
    Sari

    SvaraRadera